Κατηγορίες

Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις

Ποια διαδικασία ακολουθείται σε περίπτωση που κάποιο προϊόν χρειάζεται επισκευή;

Εάν το συγκεκριμένο προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή, με τη παραλαβή, το τεχνικό τμήμα αναλαμβάνει την επιδιόρθωσή του. Σε περίπτωση που δεν υφίσταται δυνατή η επισκευή του, τότε ή σας στέλνουμε ακριβώς το ίδιο προϊόν καινούργιο ή πιστώνεται ο λογαριασμός σας με την αξία του προϊόντος.

Σε περίπτωση που δεν καλύπτεται από την εγγύηση υπάρχει επιβάρυνση με το αντίστοιχο κόστος επισκευής.



Επιστροφή

Είσοδος Χρήστη


  


Ξεχάσατε τον κωδικό;
Νέος λογαριασμός;